Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Η ΑΝΩΘΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΩ ΚΑΤΕΡΙΝΗ


 Η ΑΝΩΘΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΩ ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Η κυρία Ειρήνη, μένει στον δεύτερο όροφο. Η κυρία Κατερίνα, μένει ακριβώς από κάτω. Και οι δύο κυρίες, τακτικότατες στην Εκκλησία κάθε Κυριακή..
Μια Κυριακή μετά τον εκκλησιασμό, η κυρία Κατερίνα, περίμενε επίμονα τον παπά, έξω από την πόρτα του Ιερού.
Η πόρτα του Ιερού ανοίγει και ξεπροβάλλει η μορφή του ιερέως..
«-παπά μου, θέλω να κάνω μια μεγάλη δωρεά στην εκκλησία, αλλά θέλω μια χάρη από εσένα…!!! Θέλω να με μνημονεύεις πάνω από 10 φορές σε κάθε λειτουργία που θα κάνεις…!!»
Γεμάτος απορία ο καημένος ο παπάς, της λέει : «-Να είσαι καλά κυρία Κατερίνα, αλλά αυτό που μου ζητάς, δεν μπορεί να γίνει…!!! Τι θα πεί, να σε μνημονεύω πάνω από 10 φορές; Και πες, -εντάξει- αλλά και να θέλω εγώ, πως γίνεται αυτό; Θα φάμε ξύλο κυρά Κατερίνα… Δεν γίνεται αυτό που μου ζητάς!!!»
Η κυρά Κατερίνα όμως αποφασισμένη, ανοίγει την τσάντα της βγάζει ένα χαρτάκι, το ξεδιπλώνει, και λέει στον παπά.. :« Όταν ξεκινάς την λειτουργία, θα λες: Υπέρ της Άνωθεν Ειρήνης και της κάτω Κατερίνης του Κυρίου δεηθώμεν..
Γιατί παπά μου να κορδώνεται μόνο η κυρά Ειρήνη που μένει από πάνω (άνωθεν μου) και να μας κοιτάει υποτιμητικά όταν λες Υπέρ της Άνωθεν Ειρήνης;;  Tώρα θα λες και εσύ λοιπόν «..και της κάτω Κατερίνης του Κυρίου δεηθώμεν..»
Άφωνος ο παππούλης, δεν πίστευε στα αυτιά του…              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου