Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ - ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ


΄Αγιος Νεκτάριος

Υιός Ανθρώπου

[Βλ. Αγίου Νεκταρίου, Χριστολογία, © 1992 
Βιβλιοπωλείον Ν. Δ. Παναγόπουλου]




Προφητείαι πληρωθείσαι εις το πρόσωπον του Ιησού


1. «Εξ Αιγύπτου εκάλεσα τον υιόν μου» (Ωσηέ ια' 1, Ματθ.β' 15).



2. «Φωνή εν Ραμά, ηκούσθη, θρήνος και κλαυθμός και οδυρμός πολύς. Ραχήλ κλαίουσα τα τέκνα αυτής· και ουκ ήθελε παρακληθήναι, ότι ουκ εισίν» (Ιερεμ. λα' 15, Ματθ.β' 17).



3. «Φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Ετοιμάσατε την οδόν Κυρίου ευθείας ποιείτε τας τρίβους αυτού (Ησ. μ' 3, Ματθ. γ' 3).



4. «Ότι τοις αγγέλοις αυτού εντελείται περί σου, και επί χειρών αρούσι σε, μήποτε προσκόψης προς λίθον τον πόδα σου» (Ψαλμ. 90, 11-12, ΜατΘ. δ' 6).



5. «Ουκ εκπειράσεις Κύριον τον Θεόν σου» (Δευτ.στ' 16, ΜατΘ. δ' 7).



6. «Αυτός τας ασθενείας ημών έλαβε, και τας νόσους εβάστασεν» (Ησ. νγ' 4, Ματθ. η' 17).



7. «Ιδού εγώ αποστέλλω τον άγγελόν μου προ προσώπου σου, ος κατασκευάσει την οδόν σου έμπροσθέν σου» (Μαλ. γ' 1, Ησ. μ' 3, Ματθ. ια' 10).



8. «Ιδού, ο παις μου, ον ηρέτισα· ο αγαπητός μου, εις ον ευδόκησεν η ψυχή μου· θήσω το πνεύμα μου επ' αυτόν, και κρίσιν τοις έθνεσιν απαγγελεί· ουκ ερίσει, ουδέ κραυγάσει· ουδέ ακούσει τις εν ταις πλατείαις την φωνήν αυτού. Κάλαμον συντετριμμένον ου κατεάξει, και λίνον τυφόμενον ου σβέσει· έως αν εκβάλη εις νίκος την κρίσιν. Και εν τω ονόματι αυτού έθνη ελπιούσι» (Ησ. μβ' 1-4, Ματθ. ιβ' 18).



9. «Ώσπερ γαρ ην Ιωνάς εν τη κοιλία του κήτους τρεις ημέρας και τρεις νύκτας, ούτως έσται ο υιός του ανθρώπου εν τη καρδία της γης τρεις ημέρας και τρεις νύκτας» (Ιωνα β' 1, Ματθ. ιβ' 40).



10. «Ακοή ακούσετε, και ου μη συνήτε· και βλέποντες βλέψετε, και ου μη ίδητε. Επαχύνθη γαρ η καρδία του λαού τούτου, και τοις ωσί βαρέως ήκουσαν, και τους οφθαλμούς αυτών εκάμμυσαν· μήποτε ίδωσι τοις οφθαλμοίς, και τοις ωσίν ακούσωσι, και τη καρδία συνώσι, και επιστρέψωσι, και ιάσομαι αυτούς» (Ησ.στ' 9-10, Ματθ. ιγ' 14).



11. «Ανοίξω εν παραβολαίς το στόμα μου· ερεύξομαι κεκρυμμένα από καταβολής κόσμου» (Ψαλμ.οζ' 2-3, Ματθ. ιγ' 34-35).



12. «Εγγίζει μοι ο λαός ούτος τω στόματι αυτών και τοις χείλεσι με τιμά· η δε καρδία αυτών πόρρω απέχει απ' εμού. Μάτην δε σέβονταί με, διδάσκοντες διδασκαλίας, εντάλματα ανθρώπων» (Ησ. κθ' 13, Ματθ. ιε' 8).



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου