Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014

ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ "ΑΓΟΡΙ" ΚΑΙ "ΚΟΡΙΤΣΙ"! ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ "ΜΩΒ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥΣ









Λέει ο γιατρός : «Συγχαρητήρια κύριε, η σύζυγός σας μόλις γέννησε ένα υγιές μωρό»


Άντρας: «Ω, σας ευχαριστώ γιατρέ! Είναι αγόρι ή κορίτσι;»


Γιατρός: «Εμείς δεν χρησιμοποιούμε τέτοια φασιστική γλώσσα εδώ κύριε, η σύζυγός σας έχει γεννήσει ένα μωβ πιγκουίνο και θα έπρεπε να το γνωρίζετε!»


Άλλη μια συνηθισμένη ημέρα στο Προοδευτικό Χαλιφάτο της Πολιτικής Ορθότητας


Μια σχολική περιφέρεια στη Νεμπράσκα των ΗΠΑ απέστειλε στους εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης ένα έγγραφο που τους συμβουλεύει να χρησιμοποιούν εκφράσεις για «φύλο χωρίς αποκλεισμούς», όπως «μωβ πιγκουίνοι», αντί για εκφράσεις «φύλου» όπως «αγόρια και κορίτσια».
  




«Αποφύγετε να ζητάτε από τα παιδιά να παραταχθούν ως αγόρια και ως κορίτσια ή να τους χωρίζετε με βάση το φύλο», λέει ένα έγγραφο κατάρτισης που συντάχθηκε από το Gender Spectrum και δόθηκε στο διδακτικό προσωπικό των Δημόσιων Σχολείων του Λίνκολν, σύμφωνα με το National Review.


«Αντ’ αυτού, χρησιμοποιείστε πράγματα “περίεργα, ακόμα και την ημερομηνία γέννησης” ή “τι θα επιλέγατε: skateboards ή ποδήλατα / γάλα ή χυμό / σκύλους ή γάτες / καλοκαίρι ή χειμώνα / να μιλάτε ή να ακούτε ”. Προσκαλέστε τους μαθητές να καταλήξουν οι ίδιοι σε επιλογές.


Τα έγγραφα καθοδηγούν επίσης τους εκπαιδευτικούς να μην χρησιμοποιούν φράσεις όπως "αγόρια και κορίτσια", "εσείς παιδιά" ("you guys"), "κυρίες και κύριοι".


«Αντίθετα να λέτε πράγματα όπως, “καλώ όλους τους αναγνώστες” ή “έι, κατασκηνωτές” ή “θα μπορούσαν όλοι οι αθλητές να έρθουν εδώ”. Δημιουργήστε ονόματα στην τάξη και στη συνέχεια ζητήστε από όλους τους “μωβ πιγκουίνους” να συναντηθούν στο χαλί».
 





Επιπλέον, δηλώνει: «Βοηθήστε τους μαθητές να αναγνωρίσουν τη γλώσσα “όλα ή τίποτα”, βοηθώντας τους να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ των προτύπων και των κανόνων. Διδάξτε τους φράσεις όπως “Αυτό μπορεί να ισχύει για μερικούς ανθρώπους, αλλά όχι όλους τους ανθρώπους” ή “συχνά, αλλά όχι πάντα” ή “πιο συχνά και λιγότερο συχνά”. Αποφύγετε τη χρήση της λέξης «κανονική» για να καθορίσετε συμπεριφορές.


Μετά από αντιρρήσεις που προβλήθηκαν, ο Έφορος Δημοσίων Σχολείων του Λίνκολν, Steve Joel, εξήγησε ότι το υλικό δόθηκε από μέλη της επιτροπής στο Irving Middle School, που κλήθηκαν να εξετάσουν ζητήματα αμεροληψίας που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τους μαθητές. Τα μέλη της επιτροπής έδωσαν το υλικό στο προσωπικό για συζήτηση και εξέταση και δεν το υιοθέτησαν ως πολιτική, είπε ο Joel.

  



Ο Joel είπε, επίσης, ότι οι υπεύθυνοι είναι αποφασισμένοι να κάνουν κάθε μαθητή να αισθάνεται άνετα. «Έχουμε 39.000 μαθητές. Θέλουμε κάθε ένας από αυτούς να είναι επιτυχής. Δεν θέλουμε κανένα παιδί ποτέ να αισθανθεί ότι δεν ανήκει στα σχολεία μας».


Ερωτηθείς αν ξέρει πόσοι μαθητές αυτοπροσδιορίζονται ως κάτι άλλο εκτός από αγόρι ή κορίτσι, ο Joel είπε, «Αυτά δεν είναι στοιχεία που συλλέγουμε συνήθως. Δεν ρωτάμε».



ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου