Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Αγαπητοί φίλοι του παρεκκλησίου μου "Αγίου Θεράποντα"


       Ιερόν ΙΔ Παρεκκλήσιον
Αγ. Θεράποντος επισκόπου Κύπρου
(Αγ. Κων/νου 18 Ερυθρές ΤΚ 19008)


                                Εν Ερυθρές τη 19ην Μαΐου 2012


   Προς τους Εντιμότατους Φίλους μου και αδερφούς μου.

Μέσα από την αυτή την σελίδα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις 100άδες των φίλων μου, που προσήλθαν στο ιδιωτικό μου παρεκκλήσι, από την παραμονή του αγίου Θεράποντος στις 13 Μαΐου, έως και σήμερα Σάββατο 19 Μαΐου και προσκύνησαν την Αγία Εικόνα του.
Τα συναισθήματα μου, μπροστά στην θέα της Ιερής μας Εικόνας, παύουν να υπερισχύουν της λογικής, όταν μπροστά της κατατέθηκαν πόνοι, βάσανα, προβληματισμοί, αλλά και δοξολογίες προς τον Θεό μας, μέσω του αγίου.
Ξέρει ο Άγιος καλύτερα από εμάς. «Καμία φορά, επιτρέπει ο θεός, το κακό, να μας φυλάξει από το χειρότερο» λέει ο πνευματικός μου πατέρας.
Τι και αν κάποιοι ανεγκέφαλοι, μας ανέβαλλαν τον εσπερινό και την λιτανεία; Ο Άγιος, τιμήθηκε!!
Τι και αν κάποιοι ανεγκέφαλοι, νομίζουν ότι είναι ποιο ψηλά από τον Θεό; Εκτέθηκαν μπροστά στα Μάτια Του και σε όλον τον κόσμο..
Τι και αν κάποιοι ανεγκέφαλοι, ύψωσαν το ταλαίπωρο ανάστημα τους στην Χάρη του Αγίου Επισκόπoυ μας; Θα ταπεινωθούν στον Άγιο.

Η ακολουθία του Αγίου Θεράποντα, ΔΕΝ ακυρώθηκε, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν.
Θα τελεστεί κανονικά, αλλά αργότερα.. Σημασία έχει, ότι ΔΕΝ καταφέρατε «κύριοι Αιρετικοί», ούτε την μνήμη του να σπιλώσετε, ούτε το παρεκκλήσι του να βλάψετε.. Για την Εικόνα του, δεν το συζητώ.. Σαν καπνός πέρασε η λάσπη σας, και ούτε ίχνος άφησε.. 


Ο κτήτωρ του ΙΔ ιερού παρεκκλησίου
Αγίου Θεράποντος επισκόπου Κύπρου
στις Ερυθρές Αττικής (Κριεκούκι)
Βόγκλης Ι. Αλέξανδρος
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου