Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΡΑΠΟΝΤΑΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ-ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ!!


ΔΕΝ ΘΕΛΩ 
ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΩ
ΑΛΛΑ
Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΡΑΠΟΝΤΑΣ
ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ 


Ως νέος σε ηλικία , και ως Κτήτορας του Ιερού ΙΔ παρεκκλησίου μου προς τιμήν του Αγίου Θεράποντος επισκόπου Κύπρου,οφείλω να εξομολογηθώ δημόσια πλέον, ότι δεν θα μπορούσα να φανταστώ, τον Γολγοθά που έπρεπε να ανέβω για να καθιερώσω τον προστάτη μου άγιο, στον δικό μου χώρο και χωρίς να ενοχλώ κανέναν.

Οι κάτοικοι των Ερυθρών, νομίζω, έχουν σχηματίσει Εικόνα για το πρόσωπο μου στην μικρή αυτή Κοινωνία που ζούμε, και όπως λέει ο πνευματικός μου πατέρας, "Κάθε ημέρα, δίνουμε εξετάσεις" στους δίπλα μας, και στον θεό"..


Τις "εξετάσεις" μου για τον άγιο μου Θεράποντα, τις έδωσα και τις πέρασα, με ΑΡΙΣΤΑ, αφού παρά τις ύπουλες επιθέσεις με εξώδικα, αγωγές,μηνύσεις,τραμπουκισμούς και συκοφαντίες που υπέστην τόσο σε προσωπικό, όσο και σε κοινωνικό / οικογενειακό επίπεδο από ξένους , αλλά και τους "τους δικούς μου" ανθρώπους που με περιβάλλουν τόσο συνοριακά, όσο και συγγενικά.... 
Μιλάω για τον κ. Μιλτιάδη Βόγκλη, την σύζυγό του κ.Μαρία Σακκελάρη, και τον κ.Μιχαήλ Βόγκλη, οι οποίοι τυγχάνουν να έχουμε τον πρώτο βαθμό συγγενείας (πρώτα ξαδέλφια).

Και όλος αυτός ο ντόρος, και η σύγχυση;
Για την κατεδάφιση και τον αφανισμό του παρεκκλησίου τού αγ.Θεράποντα...

Στον σύνδεσμο Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΡΑΠΟΝΤΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ 
ο καθένας, μπορεί να διαπιστώσει ότι η Αγωγή των παραπάνω κυρίων,που επιθυμούσαν διακαώς να κατεδαφισθεί ο Ναός, ΑΠΕΡΡΙΦΘΗ!


Δεν θέλω να κάνω κανένα κήρυγμα περί Ανεξιθρησκίας και Ελευθερίας του να πιστεύει ο κάθε πολίτης όπου θέλει...

Άλλος προσκυνάει την Καλούμπα (του Χαρταετού)... 

Άλλος έχει ως Θεό, ένα Γατομούρικο κατασκεύασμα...

Άλλος πιστεύει στους Πιθήκους και τα είδωλά της ζούγκλας....

Άλλος πιστεύει στην Πεντηκοστή ή ΕΑΕΠ...

Έτσι λοιπόν και εγώ, πιστεύω στην ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ μου..!! 


Δεν είχα καμία πρόθεση να προβώ σε αυτήν την ενέργεια και να δημοσιοποιήσω ονόματα και επώνυμα, αλλά όπως έχω ήδη τονίσει στον παραπάνω σύνδεσμο, ότι  επειδή ισχύει "Φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης", δείτε αυτό το όμορφο δωράκι που λάβαμε σήμερα Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013, και αφορά (αυτή την φορά την Μητέρα μου Βογκλη Αικατερίνη) και σχετίζεται με τον Ναό του αγίου, και φυσικά τα άπειρα ψεύδη κατά συρροήν, περί "εξυβρίσεως" και προσβολή προσωπικότητας..

(Δηλαδή, με λίγα λόγια, η Μητέρα μου, -1,55 cm ύψος/ 70 ετών - πήγε και απείλησε τα ανίψια της Μιχαήλ & Μιλτιάδη Βόγκλη και την σύζυγο του Μαρία Σακκελάρη σε μη συγκεκριμένο τόπο και χρόνο (κάπου στις Ερυθρές πάντως).

Από την όψη μόνο και μόνο και φυσικά την διαφορά ηλικίας , καθώς και την σωματική διάπλαση τόσο και του ψυχισμού του "φαίνεσθαι" και "φέρεσθει",
μπορεί ο καθένας να καταλάβει....

Μόνο ως αστείο μπορώ να το εκλάβω....







Στις 21 Μαΐου λοιπόν το επόμενο ραντεβού!!


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ 





Μεθ' ημών ο Θεός, γνώτε έθνη και ηττάσθε. Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Επακούσατε έως εσχάτου της γης,

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Ισχυκότες ηττάσθε.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Σαν γαρ πάλιν ισχύσητε, και πάλιν ηττηθήσεσθε.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Και ην αν βουλήν βουλεύσησθε, διασκεδάσει Κύριος.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός,

Και λόγον, ον εάν λαλήσητε, ου μη εμμείνη εν υμίν,

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Τον δε φόβον υμών ου μη φοβηθώμεν, ουδ' ου μη ταραχθώμεν.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Κύριον δε τον Θεόν ημών, αυτόν αγιάσωμεν, και αυτός έσται ημίν φόβος.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Και εάν επ' αυτώ πεποιθώς ω, έσται μοι εις αγιασμόν.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Και πεποιθώς έσομαι επ' αυτώ, και σωθήσομαι δι' αυτού.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Ιδού εγώ και τα παιδία, α μοι έδωκεν ο Θεός,

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Ό λαός ο πορευόμενος εν σκότει, ίδε φως μέγα.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Oί κατοικούντες εν χώρα, και σκιά θανάτου, φως λάμψει εφ' ημάς.

Ότι μεθ ήμών ο Θεός.

Ότι Παιδίον εγεννήθη ημίν, Υιός, και εδόθη ημίν,

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Oυ η αρχή εγενήθη επί του ώμου αυτού.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Και της ειρήνης αυτού ουκ έστιν όριον,

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Και καλείται το όνομα αυτού, Μεγάλης Βουλής Άγγελος.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Θαυμαστός σύμβουλος.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Θεός ισχυρός, Εξουσιαστής, Άρχων ειρήνης.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Πατήρ του μέλλοντος αιώνος.

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Δόξα...
Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Και νυν...

Ότι μεθ' ημών ο Θεός.

Μεθ' ημών ο Θεός , γνώτε έθνη και ηττάσθε, ότι μεθ' ημών ο Θεός. 

Λυπάμαι πραγματικά, που δεν θα γνωρίσετε 
τον άγιο Θεράποντα 
και δεν θα προσκυνήσετε την Εικόνα του


Βόγκλης Αλέξανδρος
Στρατιωτικός -Κτήτορας 
του ιερού ΙΔ παρεκκλησίου 
Αγ. Θεράποντος 
(Η Σκέπη του παππού)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου