Αρχές Σεπτεμβρίου γέμισαν με φυλλάδια οι επαρχίες της δυτικής Αττικής (συγκεκριμένα στις Ερυθρές - Κριεκούκι) από την εταιρία τηλεφωνίας forthnet.
Ερχόμαστε στο κύριο θέμα:
Το Ιερό ΙΔ παρεκκλήσι της Σκέπης του Παππού στις Ερυθρές , χρησιμοποιεί την εταιρία forthnet με παγιο ΟΤΕ εδω και 5 χρόνια.
Όταν επικοινωνήσαμε με την εταιρία forthnet προκειμένου να απαλλαγούμε από το πάγιο ΟΤΕ, αφού ήμασταν ήδη στην Forthnet, μας διαβεβαίωσαν ότι αυτή η μεταβολή, δεν θα καθυστερούσε πέραν των 5-6 ημερών...
Στο τυπικό μέρος η διαδικασία έγινε... Στο ουσιαστικό μέρος, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ...!!! Επικοινωνήσαμε την 1η Νοεμβρίου, και ενώ όφειλαν να μας ενημερώσουν, ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΩΣ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΛΗΣΕΩΝ!!
Και φυσικά, ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ (2 euro) ανα μήνα... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έγινε λοιπό η περίφημη διαδικασία, και εδώ αρχίζει Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ της Forthnet μεσα απο τους υπαλλήλους της, οι οποίοι νομίζουν ότι μιλάνε σε Ραγιάδες....!!
Πρώτο ψέμα: Σε 2-3 ημέρες θα έχετε αναγνώριση κλήσεως.... Ημερομηνία 7/11
Δεύτερο ψέμα: Σε 2-3 ημέρες θα έχετε αναγνώριση κλήσεως... Ημερομηνία 13/11
Τρίτο ψέμα: Σε 2 ημέρες το αργότερο θα έχετε αναγνώριση κλήσεως έχει προκύψει θέμα με την ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ !!!!!!.........
Στείλαμε και γραπτό mail :
"Στις 3 Νοε 12 διαπίστωσα ότι το τηλέφωνο δεν εχει αναγνώριση κλήσεων και επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών από όπου ζητήθηκε ΝΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΘΕΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΛΗΣΕΩΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΤΟΣ 2-3 ΗΜΕΡΩΝ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ
Την Πέμπτη 8 Νοε 12 επικοινώνησα εκ νέου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
για να ζητήσω εξηγήσεις / διευκρινήσεις γιατί ακόμα ΔΕΝ (αρν) υπάρχει ακόμα η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων.
Έλαβα την διαβεβαίωση ότι εντός της ημέρας (Πέμπτη) θα είχα αναγνώριση.
Την Παρασκευή 9 Νοε 12 επικοινώνησα εκ νέου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να τους ενημερώσω ότι ΔΕΝ (αρν) υπάρχει αναγνώριση κλήσεων στο τηλέφωνό μου.
Με ενημέρωσαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ και ισχυριζόντουσαν ότι εντός των ΕΠΟΜΕΝΩΝ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΘΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ .
Υπενθυμίζω ότι είμαι στην υπηρεσία σας εκ των πρώτων συνδρομητών από την εμφάνιση της στο marketing ."
Η forthnet.... "Ημείς άδωμεν"....!!!
Στείλαμε και δεύτερο γραπτό mail :
"Δεν νομιζω ότι θα πρέπει να σας παρακαλάω για το αυτονόητο.
Ας σοβαρευτεί κάποιος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ και να ασχοληθεί με την ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ που από την 01 Νοεμβρίου, δεν (αρν) υπαρχει στο τηλεφωνο μου.
Μην μου αρχισετε τα Ραγιαδίστικα περι "Μηχανογραφικου θεματος"
Θέτω απλή ερώτηση : Μπορείτε να ασχοληθείτε ή να απευθυνθώ αλλού?"
Η forthnet.... "Ημείς άδωμεν"....!!!
Στείλαμε και τρίτο γραπτό mail στον Διευθυντή Ομiλου Forthnet:
Παρακαλώ για την ΑΜΕΣΗ επικοινωνία του Διευθυντού Ομίλου της Forthnet σχετικά με πρόβλημα της μη ενεργοποιησης αναγνωρισης κλήσεων στο τηλεφωνο μου εδω και 23 ημέρες ,
και την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΟΥ.
Η forthnet.... "Ημείς άδωμεν"....!!!
Ζητήσαμε τις ηχογραφήσεις των συνομιλιών με τους Υπαλλήλους στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατων forthnet ...
και ...... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ......
Κύριε Γενικέ Διευθυντά του Ομίλου Forthnet, έχετε εταιρία εσείς ή Κέντρο Χαρτομαντείας / Παραψυχολογίας/Ταρώ/Αριθμολογίας????
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ....
Υπενθυμίζω ότι είμαι στην υπηρεσία σας εκ των πρώτων συνδρομητών από την εμφάνιση της στο marketing ."
Η forthnet.... "Ημείς άδωμεν"....!!!
Στείλαμε και δεύτερο γραπτό mail :
"Δεν νομιζω ότι θα πρέπει να σας παρακαλάω για το αυτονόητο.
Ας σοβαρευτεί κάποιος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ και να ασχοληθεί με την ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ που από την 01 Νοεμβρίου, δεν (αρν) υπαρχει στο τηλεφωνο μου.
Μην μου αρχισετε τα Ραγιαδίστικα περι "Μηχανογραφικου θεματος"
Θέτω απλή ερώτηση : Μπορείτε να ασχοληθείτε ή να απευθυνθώ αλλού?"
Η forthnet.... "Ημείς άδωμεν"....!!!
Στείλαμε και τρίτο γραπτό mail στον Διευθυντή Ομiλου Forthnet:
Παρακαλώ για την ΑΜΕΣΗ επικοινωνία του Διευθυντού Ομίλου της Forthnet σχετικά με πρόβλημα της μη ενεργοποιησης αναγνωρισης κλήσεων στο τηλεφωνο μου εδω και 23 ημέρες ,
και την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΟΥ.
Η forthnet.... "Ημείς άδωμεν"....!!!
Ζητήσαμε τις ηχογραφήσεις των συνομιλιών με τους Υπαλλήλους στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατων forthnet ...
και ...... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ......
Κύριε Γενικέ Διευθυντά του Ομίλου Forthnet, έχετε εταιρία εσείς ή Κέντρο Χαρτομαντείας / Παραψυχολογίας/Ταρώ/Αριθμολογίας????
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου