Σάββατο 18 Μαΐου 2013

ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΡΥΘΡΩΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ



ΑΣΚΗΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΡΥΘΡΩΝ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕ ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Άφωνη και εμβρόντητη έμεινε μητέρα μαθητή Γυμνασίου Ερυθρών, όταν πριν λίγες ημέρες, συναντήθηκαν τετ α τετ στο Γυμνάσιο Ερυθρών με την εκπαιδευτικό του γιου της, παρουσία και άλλων εκπαιδευτικών.

(Για ευνόητους λόγους, δεν θα αποκαλύψουμε τα εν λόγω ονόματα, αλλά είναι στην διάθεσή μας σε περίπτωση που τα ζητήσει ο κύριος Εισαγγελέας) 

Ακολουθεί ο διάλογο αυτολεξεί όπως μας τον κατήγγειλε η μητέρα του μαθητή:

Εκπαιδευτικός: -Μην διανοηθεί ο ……….  Να έρθει για βόλτα στο Γυμνάσιο, εάν δεν έχει σκοπό να γράψει!!!!!!

Μητέρα μαθητή :  Δεν κατάλαβα τι μου λέτε….  

Εκπαιδευτικός:  -Να του πείτε  μην διανοηθεί ο ……….  Να έρθει για βόλτα στο Γυμνάσιο, εάν δεν έχει σκοπό να γράψει!!!!!!

Μητέρα μαθητή : -Ο γιος μου, θα προσέλθει να γράψει σύμφωνα με το δικαίωμα τους ως Έλληνας μαθητής και θα γράψει αυτά που γνωρίζει…

Εκπαιδευτικός: (Κουνώντας επιδεικτικά το χέρι της ) Εγώ πάντως σας προειδοποίησα…  -Μην διανοηθεί ο ……….  Να έρθει για βόλτα στο Γυμνάσιο, εάν δεν έχει σκοπό να γράψει!!!!!!

Μητέρα μαθητή : -Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα σας με τον γιο μου… Έχετε κάτι προσωπικό μαζί του;  Γιατί είστε τόσο προκατειλημμένη μαζί του και μόνο μαζί του; Από  ‘όσο γνωρίζω, έχετε δηλώσει μπροστά και μέσα στην αίθουσα «Δύο χρόνια στην έχουμε χαρίσει, και μας έχεις κουράσει!! Φέτος όμως δεν στην χαρίζω!!!!!!»

Εκπαιδευτικός: -Όχι δα!!!....

Μητέρα μαθητή Γιατί με αμφισβητείτε;  Δεν το έχετε δηλώσει μπροστά σε όλην την τάξη;; Και όταν προσήλθα να πάρω τον έλεγχο, σε έντονο ύφος και παρουσία πολλών γονέων, που υβρίσατε χυδαία τον γιό μου, αποκαλώντας τον ψεύτη, τεμπέλη και κοροιδιάρη  

Εκπαιδευτικός: -Εσείς να προσέξετε την συμπεριφορά απέναντι στον γιο σας.

Μητέρα μαθητή Δεν νομίζω να είστε εσείς ικανή ώστε να κρίνετε την συμπεριφορά μου ως Μητέρα απέναντι στον γιο μου, διότι απλά, δεν είστε μητέρα , αλλά και σαν εκπαιδευτικός και λειτουργός δεν είναι τρόπος, και έκφραση πολιτισμού και Παιδείας αυτά τα οποία λέτε και εκφράζετε!!
Όλη οι μαθητική κοινωνία γνωρίζει τον γιό μου, και περισσότερο οι συμμαθητές του, και μαζί όλος ο εκπαιδευτικός φορέας και αυτά που λέτε, απλά σας διαψεύδουν!!!
Ο γιός μου , θα προσέλθει κανονικά να εξεταστεί, και εσείς πράξτε ότι νομίζετε σύμφωνα με τα δικά σας κριτήρια

(Και όλα αυτά ενώ γνωρίζετε ότι υπάρχει μαθησιακή δυσκολία τύπου δυσλεξίας και εσείς το λέτε «τεμπελιά»


ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΡΥΘΡΩΝ

Ο Λαός μας λέει την παροιμία: Καλύτερα να σε κρίνει ο Θεός, παρά η συνείδησή σου.. 

Αν αυτό που συνέβει στο Γυμνάσιο Ερυθρών, συμβαίνει σε ένα μεγάλο ποσοστό των Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας μας;;

Και αν ο εν λόγω μαθητής αποτύχει στις εξετάσεις και εξαφανιστεί από το σπίτι του, ή προβεί σε κάτι χειρότερο (πχ απόπειρα αυτοκτονίας);; Τι θα πεί η εν λόγω εκπαιδευτικός στην Μητέρα του και στην κοινωνία των Ερυθρών;; 

Φταίει το παιδί που έχει δυσλεξία;; 

KATADIKASTE TO !!!

Kάnte μήνυση στον Θεό!!! 

Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!!!!!

ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ 
ΑΜΕΣΑ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ 
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ!!!! 


Βόγκλης Αλέξανδρος
Στρατιωτικός



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου