Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΨΥΧΗΣ




ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΓΑΡΩΝ & ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ
Ιερος Ναος Ευαγγελισμου της Θεοτοκου
ΕΡΥΘΡΩΝ - ΑΤΤΙΚΗΣ
Ιερόν ΙΔ παρεκκλησιον 
Αγιος Θεραπων
(Η Σκεπη του Παππου)

Ερυθρες 31-12-2015


Στην εκπνοη αυτου του χρονου και στο φευγιο του, ο νους μου, προβαλλει σαν ταινια αλλοκοτη, ολες τις στιγμες που τυπωθηκαν στην καρδια μου..
Στιγμες ομορφες και αγνες που ξεπηδουν μεσα απο ενα φανταστικο κοσμο των ονειρων..
Στιγμες κακες και αρνητικες που οσο και να θελεις να της αποφυγεις , κολλανε πανω στην σκεψη και γινονται η "προεκταση" της φοβιας...
Απο την στιγμη που γεννηθηκα , ποτε δεν επαψα να ελπιζω σε κατι θετικο και να χαμογελαω ακομα και στον εχθρο μου.
Απο τα 8 μου χρονια εζησα και εμαθα πολλα πραγματα ωφελιμα, γιατι απο το σπιτι μου και την οικογενεια μου εμαθα να εκτιμω τα λιγα και να μην γυρευω τα πολλα...
Σπουδασα την Ορθοδοξια μεσα απο φωτισμενους και αξιους ανθρωπους που κανουν πραξη τον λογο του θεου και πηρα πολλα πραγματα απο το "σιωπηλο" κηρυγμα τους...
Τελικα, αυτο που εμαθα, ειναι αυτο που μου ειχε πει ο νυν επισκοπος Γορτυνος κκ Ιερεμιας (τοτε ήταν ο Ιεροκηρυκας της Μητροπολεως Μεγαρων) και εγω ο βοηθος του ..
"-Ειμαστε οι επιλογες μας και η ζωη που ζουμε, δεν ειναι τιποτα αλλο απο αυτο που εμεις θελουμε να ζησουμε"..
Στην πορεια της ζωης μου, εγινα φιλος με ξενους, και ξενος με τους φιλους μου.
Σε μια προσωπικη στιγμη με τον γεροντα Κλημη Ζωκαρη , μου ειχε πει το εξης :"-Το αεροπλανο για να απογειωθει, παει κοντρα στον ανεμο".
Αυτο εκανα και αυτο συνεχιζω να κανω και αυτο θα συνεχισω να κανω οταν και οσο μου το επιτρεψει ο Θεος...
Μεσα απο την εμπειρια μου, και την συναναστροφη μου με κοσμο, στα πλαισια της Ιεραποστολης της Σκεπης του Παππου, διαπιστωνω ολο και καθε ημερα την παρουσια του αγιου αλλα και την επεμβαση του στα προβληματα του καθενος που τον ζηταει...
Βλεπω πολυ αισιοδοξια στα ματια του γονιου αλλα και την αμφιβολια στην προσμονη της βοηθειας του θεου...
Νεα παιδια, εφηβοι και μεσηλικες, ψυχολογικα πτωματα που σερνονται στον στίβο της ζωης (οχι απο επιλογη- αλλα απο αναγκη)..
Και ολοι ερχονται και ζητουν και ζητουν κα ζητουν , χωρις να κανουν κατι να αλλαξουν αυτο που ειναι...
Δεν εχει ο θεος, μαγικο ραβδι και η εκκλησια Του δεν ειναι η κολοκυθα που θα μεταμορφωθει σε αμαξα για να σε παει εκει που εσυ θελεις...
Ο Θεος και ο αγιος θεραπων συγκεκριμενα, θελει να δει την διαθεση σου.
Αν εσυ ο ιδιος εισαι αρνητικος και καχυποπτος, δεν θα σε βοηθησει, γιατι απλα, δεν εισαι ενταξει απεναντι Του και Τον βλεπεις μονο οταν εχεις την αναγκη Του...
Μαθε να εισαι θετικος και να βλεπεις την καλη οψη ακομα στο χειροτερο συμβαν που θα σου συμβει...
Μαθε να εισαι ηρεμος στην φουρτουνα της ζωης, και να μην επιδυκνυεις τον σταυρο που σου εδωσε ο θεος στους αλλους, για να σε λυπηθουν, γιατι οι αλλοι , μπορει να εχουν πολυ ποιο μεγαλυτερο απο τον δικο σου και να Τον κρυβουν, γιατι ετσι πρεπει...
Μαθε να εισαι παντα προνοητικος και μην αφηνεις ολα τα θεματα σου για την τελευταια στιγμη...
Μαθε να χαμογελας και να μην συγκρινεις για να μην συγκρινεσαι...
Μην βαζεις ποτε το Εγω σου πρωτο οταν ζητας κατι απο τον θεο...
Ξερει ο θεος ποιος και τι εισαι...
Δεν ειναι η προσευχη ενα μοτιβο λεξεων που δουλευει αυτοματα για να ακουσει ο θεος...
Ειναι η γλωσσα της καρδιας που απευθυνεται στον γλυκο μας Χριστο που εκφραζει την Αγαπη!!
Το μικρο παιδακι, οταν ζηταει μια σοκολατα, την ζηταει επιμονα απο την μαμα, γιατι ξερει οτι θα την παρει. Αυτο λεγεται πιστη. Εμπιστοσυνη στην μαμα του γιατι υπαρχει η επικοινωνια...
Αυτη η Πιστη (Εμπιστοσυνη) ειναι ικανη να γινει η αιτια να συμβουν τα λεγομενα θαυματα...
Ειναι η ΕΠΙΛΟΓΗ της ψυχης να θελει να δει τον θεο γιατι το "ΚΑΤΑ ΑΝΑΓΚΗ " την εφερε σε αυτο το σημειο..

Κλεινοντας τις μικρες μου σκεψεις θελω να σε κανω να αναρωτηθεις για τον σκοπο της ζωης σου...
Ζεις απο την επιλογη ή απο την αναγκη σου....
Μην βιαστεις να μου απαντησεις... Σκεψου πρωτα ποιος εισαι, πως φερεσαι, τι περιμενεις να παρεις ως δωρο και ευχη για την νεα χρονια, αλλα και τι εχεις δωσει ως ενδειξη Πιστης, και εδω θα ειμαστε να τα λεμε...
Καλη και ευλογημενη χρονια με καλη διαθεση και παντα με ηρεμια ψυχης και πνευματος, συν θεω !!!

 
 
 
 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ , ΝΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ



Βογκλης Αλεξανδρος

Στρατιωτικος ΠΝ

Κτητωρ της Σκεπης του Παππου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου