Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!! ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ: ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΞΙΖΕΙ

Είμαι μαθητής του 2ου Γυμνάσιου Βούλας Αττικής.Την Τρίτη 29-01-2019 ξεκίνησαμε κατάληψη στο σχολείο μας για συμπαράσταση των υπόλοιπων σχολείων και ως διαμαρτυρία για την Μακεδονία.

Η διάρκεια της κατάληψης αυτήςήταν μία ώρα και κάτι.Σε εκείνο το διάστημα οι καθηγητές όπως και έναςκύριος που εκπροσωπούσε το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων προσπαθούσαν να μας ματαπείσουν να ανοίξουμε τις πόρτες του σχολείου

Με αυτή την επιστολή θέλω να απαντήσω σε όλα τα επιχειρήματα τους ένα προς ένα
<<Καλώ την αστυνομία>>...Έγινε μπαμπούλας η αστυνομία που θα συλλάβει μαθητές γιατί γεννήθηκαν στην Ελλάδα και θέλουν να συνεχίσουν την ζωή τους στην Ελλάδα που παρέλαβαν.

<<Θα πέσουν μηνύσεις>>...Θα μηνύσουν τα παιδιά που μέχρι εχθές οι ίδιοι διαδάσκανε να είναι περήφανα για την ιστορία των προγόνων τους και σήμερα την διαγράφουν

<<Δεν θα πάτε εκδρομή>>..Έχουμε αποκλειστεί από εκδρομή γιατί δεν είχατε πολλούς συνοδούς καθηγητές και λέτε να μας πειράξει τώρα που οι λόγοι έχουν να κάνουν με την πατρίδα μας;

<<Δεν μπορώ να μπω να δουλέψω>>..Πόσες φορές δεν μπορέσατε να δουλέψετε από απεργίες,εκλογές κλπ των εκπαιδευτικών;

<<Θέλετε να χάσετε ώρες
μαθημάτων>>...Δεν έχουμε ανάγκη να χάσουμε ΚΑΙ άλλες ώρες μαθημάτων μιας και από την αρχή της σχολικής χρονιάς αυτό το έχει αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας που δεν είχε στείλει καθηγητές σε κάποια μαθήματα
με αποτέλεσμα να σχολάμε 12 και 20,το έχουν αναλάβει κάποιοι καθηγητές που λείπουν αρκετές φορές τον μήνα,το έχουν αναλάβει
οι απεργίες των καθηγητών,οι εκλογές,οι συνελεύσεις,τα σεμινάρια....

<<Τί ξέρεις από ιστορία>>...Εσείς που γνωρίζετε την ιστορία και έχετε διορισθεί για να την διαδάσκετε πως την
διαδάσκετε?

<<Δεν είναι δημοκρατικό>>...Δημοκρατία σημαίνει να αναπτύσσω ελεύθερα πρωτοβουλίες χωρίς οι πράξεις μου να καταπιέζουν τους άλλους,ούτε να περιορίζουν τα δικαιώματα τους.Κυρίως όμως δημοκρατία σημαίνει να μην είμαι αδιάφορος πολίτης,να
ενδιαφέρομαι όχι μόνο για το προσωπικό μου συμφέρον αλλά και για την πρόοδο της κοινωνίας και της χώρας μου.

Αφού η δημοκρατία επιτρέπει στον καθηγητή Μου να με διδάσκει ότι δεν υπάρχει Θεός και η μόνη ανώτατη εξουσία είναι
ο άνθρωπος πρέπει να μου επιτρέπει και εμένα να προφυλλάξω τις αξίες και τα ιδανικά μου.Αλλοιώς το πολίτευμα γίνεται
ολογαρχικό ή τυρρανικό.
Η κατάληψη μας δεν είχε σκοπό να προκαλέσει ούτε ζημιές,ούτε βανδαλισμούς μιας και κανένας από εμάς δεν έχει πάρει
μέρος σε διαμαρτυρίες που σπάνε,καταστρέφουν ξένες περιουσίες και καίνε χρόνια τώρα το κέντρο της Αθήνας.
Απόδειξη ότι ζητήσαμε 10 λεπτά πριν ανοίξουμε τις πόρτες να μαζέψουμε ότι είχαμε μετακινήσει σε άλλη θέση.

Όταν σε 2-3 χρόνια με καλέσουν στρατιώτη θα με μάθουν να υπηρετώ την πατρίδα..ενώ τώρα στα 14 με αναγκάζουν να την εγκαταλείψω..Ποιές πρέπει να είναι οι αξίες και τα ιδανικά μου κύριοι καθηγητές μου?

<<Στους γονείς οφείλομεν το ζην,στους δε διδασκάλους το ευ ζην>> είχε πει ο Μέγας Αλέξανδρος και πολύ λυπάμαι που
δεν μπορώ να το ασπαστώ.Ξέρω ότι θα στοχοποιηθώ αλλά δεν με ενοχλεί για μια φορά να μην πάρω έπαινο.. μιας και όπως λένε πολύ καθηγητές μου δεν έχει αξία η βαθμολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου