Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ-ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ



ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ-ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ



Παναγιά, Μητέρα όλων,
και κατάθεσις των πόνων
στρέψε σε εμένα την ματιά Σου,
και του οίκτου την Σκιά Σου.

Παναγιά μου, πώς πονάω..
τι μαρτύριο περνάω..
στην γη δέσμιος κρατούμαι,
την Σην χάρην εξαιτούμαι..

Δεν μπορώ ποια, τον Σταυρό μου,
το τεράστιο Εγώ μου..
μόνος μου να κουβαλήσω
και στον Γολγοθά να στήσω..

Το πάθος έγινε κριτής μου..
διαχειρίζει την ζωή μου..
σέρνομαι στην σκοτοδίνη..
Παναγιά μου!!,  τι θα γίνει;

Παναγιά, γλυκιά Μανούλα..
με μια Σου κίνηση μικρούλα,
σβήνει ο ήλιος μες στην ημέρα..
φεύγει-διαλύεται, κάθε Φοβέρα..


Βόγκλη Ι. Αλεξάνδρου
Στρατιωτκού - Κτήτωρος 
ιερού ΙΔ παρεκκλησίου Αγίου Θεράποντος 
επισκόπου Κύπρου Ερυθρές Αττικής (Κριεκούκι)    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου