Τό ότι ο Τίμιος Σταυρός εἶναι κάτι πού ὠφελεῖ τόν ἄνθρωπο, νά τό σκέπτεται καί νά τό σέβεται, βγαίνει ἀπό το διωγμό πού γίνεται κατά τοῦ Σταυροῦ, ἐκ μέρους τῶν αἱρετικῶν.
Τί τούς πειράζει ἕνα Ξύλο;
Ἐντούτοις αὐτό τό Ξύλο, δέν εἶναι τυχαῖο Ξύλο, ἀλλά εἶναι Ξύλο πού πίσω εἶχε τήν σωτηρία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, γι' αὐτό τό μισεῖ αὐτό τό Ξύλο ὁ Σατανᾶς καί νά λένε οἱ αἱρετικοί π.χ. οἱ Ἰεχωβάδες, ὅτι ὁ Σταυρός τοῦ Χριστοῦ εἶναι φονικό ὄργανο...!
Ὥστε τό Ξύλο σκότωσε τό Χριστό ἤ αὐτοί πού Τόν κάρφωσαν στό Ξύλο;
Τί φταίει τό Ξύλο;
Τό Ξύλο μάλιστα ἁγιάστηκε, ἀπό τή στιγμή πού ποτίστηκε μ’ αὐτό τό Αἷμα τοῦ Χριστοῦ, τό Θεϊκό, γι' αὐτό καί λέγεται Τίμιο Ξύλο.
Ὅταν κάποιος πάρει ἕνα πιστόλι καί σκοτώσει, πρέπει νά δικάσουμε τό πιστόλι ἤ τόν φονιᾶ;
Τόσο ἀστεῖοι εἶναι ἐκεῖνοι πού λένε, ὅτι ὁ Σταυρός, τό Ξύλο αὐτό, εἶναι φονικό ὄργανο...
Αὐτό καθ' ἐαυτό το ξύλο, δέν εἶναι οὔτε καλό, οὔτε κακό. Ξύλο εἶναι. Γίνεται καλό καί γίνεται κακό, κατ' ἀναλογία τῆς χρησιμοποιήσεως.
Αὐτό λοιπόν τό ὁποῖο ποτίστηκε μέ τό Αἷμα τοῦ Θεοῦ, μπορεῖ νά μήν εἶναι Τίμιο Ξύλο;
Ὁ Σατανᾶς ἔχει γνώμη σωστή περί αὐτοῦ πού φρίττει, ὅταν δεῖ ἄνθρωπο πού σωστά κάνει τόν σταυρό του ἤ πού ἔχει σταυρό ἐπάνω του ἤ ὅ,τι ἔχει σχέση μέ τό θέμα του Σταυροῦ. Δέν τόν θέλει τόν Σταυρό.
Γι' αὐτό ἀκριβῶς μέσῳ τῶν ὀργάνων του, βάλλει τόν Τίμιο καί Ζωοποιό Σταυρό.
Γιά ἐμᾶς ὁ Τίμιος Σταυρός εἶναι τό σοβαρό, τό σοβαρότατο, ἐφόσον ἔχεις συνδεθεῖ μ’ Αὐτόν τόν Θεό καί μ’ αὐτή τήν σωτηρία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους καί μέ τήν καταστροφή τῆς κεφαλῆς τοῦ Σατανᾶ.
Διότι ὅπως ξέρετε, ὁ Σατανᾶς ἔβλεπε μέχρι τοῦ Σταυροῦ, πίσω ἀπό τόν Σταυρό δέν ἔβλεπε τήν Ἀνάσταση πού «ξεφύτρωσε» ἀπό πίσω.
Γι' αὐτό τόν μισεῖ τόν Σταυρό, διότι ὑπῆρξε ἡ «παγίδα» τοῦ Σατανᾶ.
Δημήτριος Παναγόπουλος ὁ Ἱεροκῆρυξ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου