Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ



 
Μια παιδική ψυχή κλαίει.Έχει κουρελιασμένα ρούχα και πολλή στεναχώρια στην καρδιά του
Εδώ και τρεις μέρες αγρυπνεί στον τάφο της μητέρας του.

Ο μπαμπάς ενός αγοριού πέθανε. Μετά πέθανε η μητέρα του. Οι γείτονες πήγαν τη μαμά στο νεκροταφείο, και το αγόρι ακολούθησε το φέρετρο. Και όταν όλοι έφυγαν, έμεινε, κάθισε στον τάφο και δάκρυσε.

Και το αγόρι έστειλε επιστολή στον Κύριο, όπου έγραψε: ′′ Κύριε! Κύριε! Κύριε! Γιατί δεν έρχεσαι, γιατί η μαμά είπε ότι θα έρθεις, αλλά δεν έρχεσαι. Περιμένω, περιμένω, αλλά δεν έρχεσαι. ′′
Και έτσι καθόταν στον τάφο της μητέρας του, έκλαιγε και έλεγε: ′′

Ο τάφος έχει παγώσει, θα κρυώσεις στην κρύα κρύπτη
Ήρθα να σε ζεστάνω μέχρι να περάσει αυτός ο χειμώνας!
Σου έφερα κουβέρτες, τη μάλλινη κουβέρτα
Να διαλυθεί το κορμί σου, που κείται στη σκόνη, μάνα!

Τώρα είσαι μακριά, μάνα, κάπου εκεί ψηλά, μακάρι να είχα τέτοια δύναμη να περάσω τα σύνορα του ουρανού!

Να σε αναζητήσω ανάμεσα στους αγγέλους, ανάμεσα στα λουλούδια του ουρανού,
Άσε με να κρυφτώ κι εγώ στο μέρος που μένεις, μάνα...
Κι αν με δει ο Χριστός, θα του πω για εμάς
Και θα Τον παρακαλέσω κλαίγοντας, μάνα, να σε φέρει πίσω!
Δώσε μου ένα φτερό αγγέλου να πετάξω στη μητέρα μου!

- Θεέ μου, πες μου, πού είναι η μάνα; Θέλω να ξέρω ότι είναι εντάξει
Μου είπε με δάκρυα στα μάτια ότι θα έρθει σε σένα.
Θέλω να τη ρωτήσω γιατί δεν έρχεται, να τη δω...τουλάχιστον στο όνειρό μου
Έλα μάνα! Έστω και για μια στιγμή να σε δω...όπως μου υποσχέθηκες!

Μαμά, ακούς, έστειλα γράμμα στον Κύριο, αλλά δεν έρχεται." Κάθισε λοιπόν και έκλαψε και τελικά αποκοιμήθηκε.
Σύντομα ήρθε ένας άντρας, ξύπνησε το αγόρι και τον ρώτησε γιατί κοιμήθηκε εδώ. Και το αγόρι του τα είπε όλα.

′′ Τώρα," είπε ο άνθρωπος, ′′ ο Κύριος με έστειλε σε σένα."
Και πήρε το αγόρι σε αυτόν και τον μεγάλωσε.

ΠΗΓΗ: Διαδύκτιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου